OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

V této sekci naleznete informace a obchodní podmínky v oddílech NÁKUP V NAŠEM E-SHOPU A CENYPLATBA PŘEDEM včetně čísla účtu  -  CENÍK DOPRAVY.

 


 

NÁKUP V NAŠEM E-SHOPU A CENY

Jak nakupovat?

U každé položky se nachází tlačítko přidat do košíku, po jeho stisknutí se vybraná položka uloží do souhrnné objednávky. Pokud  chcete dále vybírat či objednávat, klepněte na tlačítko pokračovat dále v nákupu. Pokud objednávka obsahuje všechny Vámi vybrané položky, kliknutím na tlačítko objednat vyvoláte obrazovku, na které je potřeba zadat požadované údaje. Údaje označené hvězdičkou jsou závazné, bez jejich vyplnění nelze objednávku provést. Po jejich zadání a překontrolování správnosti klikněte na tlačítko odeslat.

Jedním z povinných políček je i políčko Souhlas s Obchodními podmínkami. Bez jeho vyplnění není objednávka považována za platnou a závaznou. Objednávka je považována za platnou jen tehdy, je-li toto políčko vyplněno slovy ano nebo nebo souhlasím, čímž kupující závazně deklaruje, že souhlasí s Obchodními podmínkami tohoto konkrétního e-shopu. Je-li políčko vyplněno jakkoliv jinak, nelze objednávku považovat za závaznou a nebude vyřízena.

Objednávku máte možnost stornovat do 2 hodin po objednání zasláním e-mailu na adresu urybnikasumperk@email.cz. Poštovné a dopravné po celé ČR se řídí ceníky a tarify našich smluvních přepravců a jejich aktuální výši naleznete v  Obchodních podmínkám, oddíl Ceník dopravy, ceník zásilek na Slovensko a do zahraničí poskytneme na vyžádání.

Balné si neúčtujeme.

Na Litovelsku a Olomoucku je po dohodě možný závoz zboží zdarma vozidly naší společnosti !

Závoz objednávky zdarma

Závoz zdarma je nadstandartní službou zákazníkům. Závoz zdarma není v žádném případě vymahatelný, a to ani v jeho poskytnutí, ani v termínu jeho poskytnutí, ani v místě předání zboží. Služba závoz zdarma nemusí obsahovat dovoz až na dodací adresu.

Podmínky pro závoz zdarma jsou určeny vždy a výhradně dohodou, která musí být přijatelná pro obě strany a oběma stranami odsouhlasená. Nevyhovují-li podmínky dohody některé ze stran, vyhrazujeme si právo k takové dohodě nepřistoupit a službu závoz zdarma neposkytnout. V rámci této služby je možné i nabídnout závoz za snížený poplatek.

Minimální výše objednávky pro závoz zdarma není stanovena, maximální váha objednávky je 180 kg. Vyhrazujeme si právo službu závoz zdarma neposkytnout, například z důvodu nízké ceny objednávky, vysoké váhy objednávky, nadměrných rozměrů objednávaného zboží, jednostraně nevýhodných nebo podezřelých dodacích podmínek, nebo i bez udání důvodu.

 

 

PLATBA PŘEDEM

Zboží objednané v našem e-shopu je  možné zaplatit předem, přičemž platba předem se  samozřejmě odrazí v ceně přepravného, resp. poštovného.

PLATBU PŘEDEM PROSÍM PROVEĎTE AŽ PO POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, NE DŘÍVE.

Vyhnete se tak zbytečným peněžním převodům v případech, kdy z technických důvodů ( např. kolize objednávek, během expedice zjištěná vada posílaného zboží, atd. ) nebude možné Vaší objednávce vyhovět, nebo jí vyhovět v požadovaném termínu.

Bude-li přesto na náš účet převedena platba předem za následně nerealizovaný prodej, bude Vám částka ve stejné výši vrácena v nejbližším možném termínu.

Platbu předem provádějte prosím VÝHRADNĚ na účet:

1559617073 / 0800

vedený u České spořitelny, majitel účtu Dušan Uhlár, Slavětín 64, 783 24.

CENÍK DOPRAVY

Osobní odběr

Osobní odběr je možný výhradně po předchozí domluvě a je plně zdarma.

Česká pošta - Balík do ruky - doručení do druhého dne

Cena přepravného se odvozuje od váhy zásilky včetně obalového materiálu a od způsobu úhrady:

dle způsobu platby:                              platba předem          s příplatkem za dobírku

zásilka o hmotnosti 0 - 1.99 kg                        105,- Kč                      160,- Kč

zásilka o hmotnosti 2,00 - 4,99 kg                   120,- Kč                      175,- Kč

zásilka o hmotnosti 5,00 - 9,99 kg                   135,- Kč                      190,- Kč

zásilka o hmotnosti 10,00 - 15,99 kg               160,- Kč                      220,- Kč

zásilka o hmotnosti 16,00 - 19,99 kg               170,- Kč                      230,- Kč

zásilka o hmotnosti 20,00 - 29,99 kg               195,- Kč                      250,- Kč

zásilka o hmotnosti 30,00 - 49,99 kg               305,- Kč                      není v nabídce

Zásilka nad 30 kg: vyžaduje zvláštní nabídku způsobu dopravy a ceny. Tento ceník v aktuální verzi poskytneme na vyžádání.

Přepravné zahrnuje cenu za přepravu zásilky z domu do domu včetně naložení a složení zásilky dle zasilatelských podmínek, včetně sms zprávy od přepravce o plánovaném termínu a způsobu doručení.

Česká pošta - doporučená zásilka nebo standartní balík

Cena přepravného se odvozuje od váhy zásilky včetně obalového materiálu a od způsobu úhrady:

dle způsobu platby:                              platba předem          s příplatkem za dobírku

zásilka o hmotnosti 0 - 0,99 kg                    55,- Kč                      115,- Kč

zásilka o hmotnosti 1,00 - 1,99 kg               75,- Kč                      120,- Kč

zásilka o hmotnosti 2,00 - 4,99 kg               85,- Kč                      130,- Kč

zásilka o hmotnosti 5,00 - 9,99 kg                95,- Kč                      140,- Kč

zásilka o hmotnosti 10,00 - 14,99 kg          130,- Kč                      185,- Kč

zásilka o hmotnosti 15,00 - 20 kg               145,- Kč                      195,- Kč

Zásilka nad 20 kg: nelze poslat touto službou České pošty.

Uvedené ceny zahrnují cenu za přepravu zásilky dle katalogu služeb a pravidel České pošty pro území ČR.

Závoz objednávky zdarma

je nenároková nevymahatelná služba pro zákazníky v našem regionu, ve vybraných obcích. Závoz zdarma musí být pro každou objednávku individuálně domluven a nemusí být vždy poskytnut. Přesné podmínky viz výše odstavec Závoz objednávky zdarma.

ZÁRUKA A REKLAMACE

 

Záruční a reklamační řád

Odpovědnost za vady prodávané věci ( tzv. záruka ), vrácení prodávané věci a reklamace prodávané věci se řídí Občanským zákoníkem platným od 1. 1. 2014.

Není-li uvedeno jinak, záruka na nové zboží se poskytuje v délce 2 roky, není-li uvedeno jinak, záruka na komisní - použité zboží se poskytuje v délce jednoho roku.

Lhůta záruky, jakož i všechny ostatní lhůty vztahující se k prodávanému zboží, počíná běžet den následující po dni převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy - zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, a to bez smluvního postihu, a to ze dvou důvodů: 1. pokud neměl všechny relevantní informace týkající se povahy zboží a jsou důležité k rozhodnutí o uskutečnění nákupu ( např. celková cena, popis hlavních vlastností, atd. ) 2. pokud zjistí, že mu nevyhovují vlastnosti, které si neměl možnost díky tzv. nákupu na dálku osahat či vyzkoušet ( např. velikost, ergonomický tvar, materiál, apod. )

Pokud chcete z výše uvedených důvodů odstoupit od smlouvy, je nutné do 14 dnů od převzetí odeslat zboží zpět na naši adresu ( rozhoduje datum osobního převzetí zboží nebo datum odeslání ), přičemž je nutné identifikovat kupujícího, datum uskutečnění prodeje nebo číslo objednávky a důvod k odstoupení od smlouvy ( viz výše ). Na odstoupení není nutný zvláštní formulář. Za takovéto odstoupení od smlouvy neúčtujeme žádné další poplatky.

Zboží lze vrátit pouze nepoškozené a neužívané, rozbalené jen v takové míře, jaká je nutná pro jeho vyzkoušení či prohlédnutí a jaká je přiměřená v kamenných obchodech. Je-li zboží používáno nad tento rámec, zboží po vzájemné domluvě buď nelze vrátit, nebo bude vráceno za cenu nižší než byla prodejní cena.

Náklady na dopravu související s Odstoupením od smlouvy hradí v plné výši kupující, náklady na původní dopravu vraceného zboží ( při prvním prodeji ) hradí prodávající do výše nejnižší možné nabízené ceny pro danou váhovou kategorii. Peníze budou poukázany zpět bez zbytečných prodlev nejlevnějším možným způsobem.

Občanský zákoník stanoví, kdy od smluva odstoupit nelze, jsou to např. případy: ceny, které se určují podle burzy či podobného trhu ( např. sběratelské exponáty ), věci upravené na míru, počítačové programy či nosiče dat nebo zboží v porušeném hygienickém obalu. V těchto případech bude postupováno dohodou.

Reklamace - reklamaci v našem e-shopu lze uplatnit pouze písemně na e-mailovou adresu urybnikasumperk@email.cz. Při reklamaci je nutné: nezaměnitelně identifikovat: kupujícího, datum nákupu, druh zboží a reklamovanou vadu. Bez těchto informací nelze považovat reklamační řízení za zahájené.

Reklamační řízení se považuje za zahájené za 1.: písemným oznámením na výše uvedenou adresu v případě, že se prodávající a kupující dohodli na řešení, jež nevyžaduje vrácení zboží prodávajícímu, 2.: datem převzetí zásilky s vraceným reklamovaným zbožím prodávajícím ve všech ostatních případech. I v případě fyzického záslání zboží k reklamaci je nutné zaslat reklamaci e-mailem, aby bylo reklamační řízení zahájeno. V opačném případě není reklamace považována za uplatněnou. Náklady na zaslání zboží k reklamaci hradí kupující.

Rozhodnutí o reklamaci a způsobu jejího vyřízení je provedeno do tří dnů od zahájení reklamačního řízení. Vyřízení reklamace je provedeno do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.

Reklamaci nového, nekomisního zboží je možné řešit těmito způsoby: výměna, oprava, sleva. Reklamaci komisního zboží je možné řešit výhradně těmito postupy: sleva, odstoupení.

Nové, nekomisní zboží je možné reklamovat pouze z důvodu výrobní nebo skryté vady, nelze reklamovat z důvodů spojených s běžným užíváním, běžným opotřebením či stárnutím věci, nelze rovněž reklamovat vady vzniklé nesprávným použitím, nesprávnou manipulací či skladováním, nelze reklamovat vady, na které bylo upozorněno a které byly zohledněny v ceně, event. poskytnuta sleva.

U komisního zboží nelze reklamovat skutečnosti, na které bylo při prodeji výslovně upozorněno, nebo na které byla poskytnuta sleva, nebo které se dají vzhledem ke stavu a stáří věci reálně předpokládat.

Dovolujeme si vyslověně upozornit na vinylové, šelakové a podobné nosiče záznamu ( LP desky ), které nejsme schopni zkoušet, a které nabízíme s tím, že nemůžeme ručit za to, že záznam je nepoškozen, čemuž je ale i přizpůsobena nabízená cena. Poškozený záznam na těchto a příbuzných nosičích prodávaných jako sběratelské předměty tedy nepovažujeme za důvod k reklamaci.

Náklady na dopravu související s reklamací hradí v plné výši kupující, náklady na původní dopravu vraceného zboží ( při prvním prodeji ) hradí prodávající do výše nejnižší možné nabízené ceny pro danou váhovou kategorii. Je-li výsledkem reklamačního řízení vrácení peněz, budou tyto poukázany zpět bez zbytečných prodlev nejlevnějším možným způsobem.

Za poškození způsobená dopravou zodpovídá dopravce. Kupující je povinen si celistvost a nepoškozenost zásilky před jejím převzetím zkontrolovat a jakákoliv poškození vnějšího obalu reklamovat u dopravce ještě před potvrzením převzetí zásilky. Při postupu uplatňování reklamace proti třetí straně samozřejmě vycházíme zákazníkům plně vstříc a nabízíme, je-li to možné, i méně standartní postupy pomoci.


CENY, TERMÍNY A KOLIZE OBJEDNÁVEK

 

Ceny a sklad v našem e-shopu.

Ceny uvedené v našem e-shopu jsou aktuálně platné. Dojde-li ke kolizi Vaší objednávky a změny cen, budete obratem informováni a výslovně upozorněni na změnu cen. Zboží Vám bude po té odesláno jen na základě Vašeho souhlasu s novými podmínkami objednávky.

Vyhrazujeme si právo na změnu cen.

Všechny vystavované položky máme aktuálně skladem a odesíláme je ihned ( při platbě dobírkou ) nebo po připsání platby na náš účet ( při platbě předem ).

Dojde-li ke zdržení vinou nečekaného vyprodání položky z našeho skladu, vinou dodavatele nebo jinou nepředvídatelnou okolností, budete obratem informováni, a nebude-li Vám dodací termín nebo námi navrhované řešení vyhovovat, objednávka nebude realizována, v každém případě po zaslání takového oznámení bude zboží odesláno až po Vašem schválení nových podmínek prodeje.

U komisního nebo doprodejového zboží se může stát, že se sejde ve stejném časovém horizontu více objednávek, které z povahy nabídky nebude možné všechny uspokojit - pak je zboží zasláno první v čase došlé objednávce uvedeného zboží. Dalším zákaznkům je toto obratem sděleno s tím, že jsou vedeni v naší databázi do doby ukončení prodeje uvedeného zboží. Neodebere-li první zákazník objednané zboží, je před dalším vystavením přednostně nabídnuto v pořadí dalším, dřívě neuspokojeným objednavatelům, a po jejich souhlasu je jim buď odesláno, nebo je nabídnuto k dalšímu prodeji.

Těšíme se na spolupráci s Vámi
Dušan Uhlár
tel.: +420 602 783 988